Blog'da Neler Olacak? #Başlangıç2

Yeniden merhaba. Çılgınca en sevdiğim ders fiziği çalışıp geldim. (Aman matematik duymadan ahahahah) Tamam biliyorum çok komik konumuza dönelim. Açıkçası bu blog'da çok şey yapmayı planlıyorum (hiçbir şey yapamadı ahahahah). İç sesi bastıralım, tamam şaka bir yana çok şey yapmayı planlıyorum. Öncelikle böyle aşşırı derece gaza getirebilirim. Böyle bir özelliğim var. Yani gecenin 3'ünde sizi o yataktan bile kaldırabilirim. (Elif A., Elif O., Adalet, Zeynep kısaca saygıdeğer whatsapp grubumuza gelsin, mesaj alınıştır bence :)) Her neyse özetle bol bol motivasyon yapacığız.

Burada bir de soru bankası tavsiyeleri yapmak istiyorum. Bu yaz bitirmem gereken bol bol soru bankam var, her birini bitirdikçe sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. 

Instagram'da da bashettiğim yarışma sürecine geldik. Dediğim gibi burada o aşamaları yüzeysel olarak paylaşacağım. Umuyorum ki finalde başarılı olursam burayı zevkle okumak istiyoruum :) Ayrıca benim sık yaptığım bir alışkanlığım vardır.(Dırırım anlatım bozukluğu alışkanlıklar her zaman sık sık olur 'gereksiz sözcük kullanımı' burayı değiştirmiyorum ygs'de lazım olur.) Tamam iç ses gitsin. Hah o alışkanlığım da şu ki malum Karadeniz'de yaşıyorum ve bol bol bitki. :) Burdaki bitkileri olsun garip bulduğum şeyleri olsun burada paylaşacağım. Mesela geçen yaz hala adını öğreemediğim bitki ile asit baz indikatörü yapmıştım. 10. sınıfta kimya dersinde kullanmıştık hatta :)) İşte dediğim gibi bu tarz küçük küçük keşiflerime de yer vereceğim sanırım.

Her neyse şu an aklımda bir fikir var o da röportajlar (bu kelimeyi yazarken çok zorlandım). Özellikle geçen yıllarda büyük dereceler yapmış kişilerle röportaj* yazıp burada paylaşmak istiyorum.

Son olarak büyük ihtimalle burayı depresif zamanlarımda kullanacağım zamanlar olacaktır, binevi günlük; şimdiden kusura bakmayın :)) (tıpkı Elif O. gibi :))

Tamam artık yeter ciddi manada çok konuştum canım da sıkıldı yazmaktan.
Şimdi ablanız eşitsizlik çözicik hem de 345 YGS'den.
Bir de bu gece "yansın geceler" ilan ettim snap'te akmayı düşünüyorum bana katılmak isteyen wp'den veya snap'ten ulaşsın :))

Görüşmek üzeree!



*Yalnız ben röportajı hayatım boyunca röpörtaj diye okumuştum...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Karaağaç Yayınları Fizik Fasikülleri #KaynakÖnerisi ||

Ekim Düşü

Güneşi Evcilleştirmek: DYSON KÜRESİ