Karaağaç Yayınları Fizik Fasikülleri #KaynakÖnerisi ||

KARAAĞAÇ FASİKÜLLERİ NASIL?

Açıkçası şu an yalnız bir fasikülü çözdüm ama derin analizler yapabilirim sanırım :D Benim çözdüğüm fasikül basınç kaldırma fasikülü idi. Her ne kadar fizik dersini çok sevsem de basınç kaldırma konusundan nefret eder-dim taa ki bu fasikülü çözene kadar! :D


 Öncelikle şunu söyleyeyim bu fasikülün sadece konu / örnek soru kısmını çözdüğünüz an bir soru bankasına yönelebilirsiniz çünkü her türlü soru çeşidi var. Ama tabi ki ek testleri çözün çünkü orada hem daha zor hem de farklı sorular var. Yapamadıklarınızı direk olarak fizikkoleji.com dan videolu olarak öğrenebiliyorsunuz ki bu bence en büyük artısı.
Kitabın seviyesi her kitap gibi kolaydan zora ve aşırı öğretici.  Ama az da olsa temeliniz olmalı diyebiliriz. (Temeli hiç olmayanlar sonuç yayınlarını kullanabilir bence aslında ben çözmedim ama temel için iyi olduğunu duydum.) – Kitaba puanım 10/10

Sorunuz olursa yorum olarak bırakabilirsiniz. :) (Kitabın içi de fotoğraflarda gördüğünüz gibi)

Yorumlar

  1. Hocam fiziğim ortalama fizik palme çözdükten sonra karaağaç çözmek mantıklı mı? Konuları sindire sindire gitmek istiyorum 11.sınıfım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla geç bir cevap oldu ama evet mantıklı olur :)

      Sil
  2. Hocam sizce karaağaç fasikülleri nasıl ÖSYM ile soruları bana biraz alakasız geldi açıkçası

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekim Düşü

Güneşi Evcilleştirmek: DYSON KÜRESİ