Yeni Bir Başlangıç ||

Artık 11. sınıf oldum. Gelecek için o kadar kaygılıyım ki anlatamam. Aslında bu kaygımın bana zararı olduğunu biliyorum ama engelleyemiyor ki insan işte. Sanırım hayatımda bazı şeyler daha bir düzene girerse her şey daha güzel olacak.

11. sınıf için kendimden çok beklentim var. Belli ki 9 'un yazında çok verimli çalışmamışım, çoğu şeyi unutmuşum. Ama bu yaz umarım benim için dönüm noktası olur, çalıştıklarımdan verim alabilmişimdir umarım. Çünkü -biraz kaba olabilir ama-

Hayvan gibi çalıştım.


Ve umarım karşılığını alacağım. Bu sene benim senem olacak!

-Desenize hayat ne kadar çabuk geçiyor. Daha yaz başında nasıl çalışsam planları yaparken geldik eylüle, sonbahara. Her şey gönlümüzce olsun!



Bir şarkı ve bir söz ile veda edelim :)

♫twenty one pilots-goner♫


"Başarı en büyük intikamdır, seni üzen herkesi üzer."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Karaağaç Yayınları Fizik Fasikülleri #KaynakÖnerisi ||

Ekim Düşü

Güneşi Evcilleştirmek: DYSON KÜRESİ